utorok 9. augusta 2011

Výroba vlastných LED hodiniek?

Led hodinky sú skvelá vec, aj keď nastala doba mobilov, ipodov a podobných vecí na ktorých už ukazuje aj čas, tak na led hodinky to nemá.

 Mala som jedny, ktoré boli fakt krásne a ukazovali úžasne čas, proste vždy ma bavilo na nich pozerať a vyťahovať sa pred kamarátmi. Keďže to malo viac funkcií, tak s tým nebola ani nuda a malo to veľmi zaujímavý led displej. Také hodinky by bola aj škoda stratiť, keďže to bol ešte aj darček od rodičov. Ja a môj kamarát sme veľký elektrikári.

Skladanie nás veľmi baví tak sme sa snažili spraviť nejaké zaujímavosti s ledkami, bola by sranda si takéto led hodinky vyrobiť ale to až taký expert teda niesom. Aj keď tie led svetielka nám pekne svietili, možno by sa z toho dali vyrobiť aspoň nejaké improvizované led hodinky. Alebo si tie ledky dať niekde na normálne led hodinky aby boli este o nieco zaujímavejšie a viac blikali. Aj keď ja a hodinky…  To nikdy nešlo k sebe, nosiť niečo na ruke to nebol môj štýl ale tieto hodinky som si veľmi obľúbila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára