sobota 13. augusta 2011

Svadobné šaty trochu inak: Z 5000 balónov




Britka Thelma Levett dokáže z balónov vyrobiť všetko. Po kvetoch, klobúkoch či pojazdom Cadillacu prišli na rad aj najznámejšie svadobné šaty.

Svadobné šaty Kate Middleton, ktorými očarila vojvodkyňa z Cambridge svet v apríli tohto roku, boli pre ňu ďalšou výzvou. „Keď som v televízii videla Kate v svadobných šatách, okamžite ma inšpirovali. Už predtým som vyrobila zopár šiat z balónov a tak som si povedala, že spravím aj repliku týchto,“ vraví 54-ročná Thelma. Šaty boli ťažkým orieškom. Štyri dni nafukovala a skrúcala balóniky do požadovaných tvarov, ale stálo to za to. „Výsledkom som nadšená. Moja dcéra Vicky tieto šaty miluje, aj keď ich nemôže nosiť von, lebo sa bojí, že sa objaví niekto škodoradostný so špendlíkom a uvedie ju do rozpakov,“ usmieva sa spokojná autorka netradičných šiat.

Svadobné šaty však nie sú jediným Thelminým výstrelkom. Poriadny rozruch spôsobil jej ružový Cadillac, v ktorom si dokonca vyšla aj na ulicu! „Bol to darček k narodeninám. Ľudia vychádzali na ulicu a neverili vlastným očiam, čo to ide po ceste. Zastavili sme celú premávku,“ spomína šikovná Britka.

Jej nezvyčajná kariéra sa začala pred 15 rokmi. Venovala sa maľbe na tvár, no potom jej ktosi navrhol skúsiť vyrábať figúrky z balónov a už to išlo! Thelma dokáže vytvoriť všetko. Má mobilné telefóny, bicykle, kvety, klobúky, pre svoje dcéry Vicky (21) a Natalie (24) vyrobila už niekoľko šiat.

„Obe ich nosievajú von, no občas sa stane, že niekto do nich zo žartu pichne špendlíkom. Svoj tvar si však udržia niekoľko týždňov, než spľasnú,“ vraví balóniková krajčírka. „Je to príjemná zmena oproti bežnému oblečeniu. Obliekajú sa síce zložitejšie, ale sú maximálne pohodlné,“ pochvaľuje si Vicky.

Pani Levett však nezaháľa a má už ďalší cieľ. „Myslím, že Lady Gaga by vyzerala v balónoch úžasne!“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára