piatok 12. augusta 2011

Nalepovacie nechty ano, či ne?


nechty, nechtíky? Môžeš s nimi mať veľa problémov, nielen ten, že si ich koušeš. Mám strašný zlozvyk, vždy, keď si nechty nalakuje, tak si lak lúpe. Robím to, keď som nervózna, keď sa nudím alebo len tak zo srandy. Máš tiež nejaký taký zlozvyk?

Lakujú si nechty rada? Keď sa nudím a nemám nič na práci (čo je naozaj len výnimočne), tak si nechty nalakujeme. Najradšej mám pestré farbičky (zelenú, krikľavo ružovú, žltú atď ..).


Zrovna teraz píšem s žábově zelenými nechtami tento článok, ale hneď si ich musím prelakovať. Po prvé som si lak sloupala, a potom som sa tiež stavila s kamarátkou, že si nalakuje nechty na žlto, inak siahnem na zadok jednému "sexy bobisti". Kamoška proste vie, že na to v zhone zabudnem a že si tie nechty neprelakuje, ale HA! ja ju prekvapím:))) Ale dosť o mojom súkromí, ktoré určite každého zaujíma (irónia).

Nalepovacie nechty? Každé prázdniny sa ich na mojich nechtoch vystrieda niekoľko. A prečo len o prázninách? :)

Nevýhody nalepovacíh nechtov:

- Nechty mi vadí pri písaní v škole
- Stáva sa, že si idem a necht zostane na chodníkov pár kilometrov za mnou. Áno. Môže sa odlepiť. Sestra si dokonca nalepila nechty sekundovým lepidlom. Nechty držali perfektne, ale odlepiť je už tak ľahké nebolo. Preto to neodporúča!
- Máš extra malé nechty?! Máš smolu. Musíš si nalepovacie nechty zastrihnúť!

výhody:

- Avšak nalepovacie nechty na mňa pôsobí elegantne a upravene
- Ale nie žiadne extra. Hovorí sa v jednoduchosti je krása, a to platí u nalepovacích nechtov (teda to si myslím ja).
- Nemusíš sa doslova "pípla" s nejakými motívmi a pod .. jednoducho si vyberieš nechty, ktoré sa ti páčia a potom nalepíš!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára