
Jeho práca sa stala inšpiráciou i pre jeho deti, Giorgia a Constantina, ktoré po otcovej smrti, v roku 1934, zrekonštruovali jeho obchod. Priestory tohto obchodu sú do dnešného dňa srdcom všetkých predajní Bvlgari. Dobré meno značky Bvlgari rástlo každým krokom, a tak sa firma v roku 1970 rozhodla otvoriť svoje predajne aj v New Yorku, Ženeve, Monte Carle a v hlavnom meste elegancie a štýlu, v Paríži.
V roku 1984 Giorgiovi synovia Paolo a Nicola vzali spoločnosť do vlastných rúk, aby ju viedli s rovnakou húževnatosťou, ako ich otec a strýko. Činnosti Bvlgari opäť rozšírili aj do iných oblastí pôsobenia. V roku 1993 vznikol prvý parfum Bvlgari, „Eau de parfums Cologne au thé vert", ktorému rozhodne nechýbala zmyselná vôňa a šmrnc. Vznikla tiež prvá kolekcia hodvábnych šatiek, kožených dámskych kabeliek, slnečných okuliarov či darčekových predmetov. Filozofiou je luxus a kvalita služieb, typické znaky výrobkov značky Bvlgari.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára